tannreiser
tannbehandling i utlandet
tannlege i utlandet
tannlege budapest
Tannreiser
Tannimplantate Ungarn Pris
Tannlege Budapest
tannbehandling budapest
tannklinikk budapest Helvetic Clinics
tannklinikk ungarn
tannklinikk Helvetic clinics

Garanti

Helvetic Clinics garanterer en tjeneste som overgår det andre europeiske klinikker tilbyr

Ingen annen klinikk i Europa tilbyr den samme garantien som Helvetic Clinics tilbyr. Vi dekker ikke bare arbeidet som tannlegene våre utfører, men vi refunderer deg også for reisekostnadene dine (opptil 180€ – 1’630 NOK) og hotellopphold ved et av våre partnerhotell.

Hvordan kan vi tilby en slik garanti?

  • Kvalitetsstandardene våre er så høye at risikoen vår er begrenset – vi har veldig få garantisaker
  • Tannlegene og legene våre er spesialister
  • Tannlegene og kirurgene våre har flere års erfaring
  • Tannlegene våre er ikke stresset av prestasjonsmål
  • Tannlegene våre jobber i unike og komfortable omgivelser
  • Laboratoriearbeidet vårt er uten sidestykke

Varighet

Uansett hvor du drar og uansett hvilken tannklinikk du velger kan problemer oppstå. Det er derfor nødvendig å vite hvor lenge garantien gjelder. Så vidt vi vet har vi den lengste garantien på markedet. Det andre som må tas i betraktning er hvem som tar avgjørelsene i forhold til garantien. Lengden på garantien spiller ingen rolle dersom du ikke vet hvem som bestemmer og hvordan vedkommende kan avgjøre i din favør. Når en korreksjon må utføres, for eksempel dersom en krone går i stykker eller revner, må noen bestemme hvorvidt situasjonen skal anses som en garantisak eller ikke.

Hvem bestemmer?

Ved klinikkene våre er din primære kontaktperson trolig en agent. Du kan diskutere det med et medlem av personalet som ikke har noe reellt ansvar, en agent som er bestilt og betalt av klinikken. Når et problem oppstår vil agenten gi deg beskjed om å dra til klinikken og det avgjøres hvorvidt en behandling skal utføres under garanti. Det er dyrt å utløse en garanti. Klinikken må betale for reisen din, oppholdet ditt, tannlegen din og laboratoriearbeidet. Når en klinikk jobber med agenter er det en interessekonflikt mellom agenten (pasientens primærkontakt, men som ikke har beslutningsmakt) og klinikkens eier (hvis viktigste mål er fortjeneste, men som ikke er i direkte kontakt med pasienten). Hos Helvetic Clinics er personen du snakker med ansatt og betalt av klinikkens eiere. Vi er ikke agenter, vi er ikke bestilt, vi er ikke mellommenn – vi er klinikken. Det er opp til deg om du ønsker å snakke om situasjonen med en person du aldri har vært i kontakt med og aldri har snakket med før. Det sveitsiske teamet som du har snakket med vet hvor viktig din tilfredshet er. Vi streber etter 99,99 % tilfredshet.

Garantiens varighet

Kroner 5 år
Broer 5 år
Fasetter 5 år
Innlegg / overlegg 5 år
Implantater (kun produktet) Livstid
Delvise proteser, kominasjonsarbeid, lokatorproteser 3 år
Proteser 1 år
Fyllinger 1 år
Midlertidige løsninger er ikke inkludert

Garantibetingelser og vilkår

Vi utfører avhjelpende behandlinger fra sak til sak. Pasienten må informere Helvetic Clinics så snart et problem oppstår. Den ledende tannlegen vil ta i mot deg og snakke med det sveitsiske teamet som avgjør om garantien skal utløses. Helvetic Clinics dekker omkostningene for tannlege og laboratoriearbeid for å fikse problemet. Helvetic Clinics dekker også reisekostnadene opptil maksimalt 180 € (1’630 NOK) og opphold i partnerhotellet vårt, 12 Revay.

Vi forbeholder oss retten til å redusere eller annullere garantien i henhold til følgende betingelser:

  1. Dersom pasienten forsømmer den generelle munnhygienen.
  2. Dersom pasienten ikke har deltatt i den årlige rutinekontrollen hos en tannlege (faktura er påkrevd).
  3. Dersom pasienten er alkoholiker eller dersom han/hun røyker.
  4. Dersom pasienten ikke har fulgt tannlegens instruksjoner.
  5. Dersom den avtagbare restaureringen, som delvise eller hele proteser, ikke er blitt tilstrekkelig vedlikehold.
  6. Dersom pasientens tannkjøtt eller ben trekker seg tilbake.
  7. Dersom pasienten har blitt utsatt for et uhell.
  8. Dersom pasienten har gjennomgått vesentlig vekttap eller -forøkelse.
  9. Dersom behandlingen av en spesifikk sykdom har hatt negativ påvirkning på tanntilstanden (for eksempel diabetes, epilepsi, osteoporose eller cellegiftbehandling).
  10. Dersom pasienten ikke informerer Helvetic Clinics så snart problemet oppstår.

Helvetic Clinics tar ikke ansvar for problemer som ikke er oppdaget i pasientens røntgenbilder eller for problemer som ikke var mulig å forutse på tidspunktet for behandling ved klinikken.

Kontroller

Pasienten må gjennomføre årlige kontroller. Ved periodontale problemer bør kontroller gjennomføres to ganger i året. Kontroller må enten foregå ved klinikken vår eller, dersom dette ikke er mulig, hos en lokal tannlege med panoramiske røntgenbilder. Dersom pasienten ikke kommer tilbake til Helvetic Clinics for kontroller krever vi bevis på at kontrollen er utført i tillegg til relevant dokumentasjon (panoramisk røntgenbilde, tannlegens merknader, faktura og selvfølgelig eventuell ekstrainformasjon som bilder). Pasienten må gjennomføre den første kontrollen innen 12 måneder etter å ha fullført behandling ved Helvetic Clinics. Kontroller ved Helvetic Clinics er kostnadsfrie (pasienter bes om ikke å komme på mandager og tirsdager).

ISO 9001-seritifisering

Helvetic Clinics er selvfølgelig ISO 9001-sertifisert. Dette betyr at du er garantert å motta 100 % engasjement fra hele personalet under ditt opphold i utlandet. ISO 9001-sertifikatet bidrar sammen med garantien vår til at pasienter fra Sveits og Europa forøvrig anser Helvetic Clinics som “den ledende tannklinikken” i utlandet.

Du fortjener det beste! Fullstendig og omfattende garanti.

HVORFOR VELGE HELVETIC CLINICS

VURDERT SOM NR. 1 I EUROPA

SERTIFIKATER

PASIENTOMTALER

Helvetic Clinics og Unicef